13-08-2018 Reis van Gullesfjord naar Fauske

13 augustus 2018 - Fauske, Noorwegen

Vanmorgen rustig opgestaan en rond half 10 weggereden vanaf de camping zodat we de veerdienst vanaf Lodingen naar Bognes om half 11 konden nemen, het was een rustig boottripje van een uur , in totaal was het vandaag maar 209 km rijden.

Rond half drie waren we bij ons mooie maar wat gedateerde hotel in Fauske maar dat kon de pret niet drukken het is weer lekker droog gebleven vandaag alleen wat fris

Omdat we nog steeds boven de poolcirkel zitten blijft het nog steeds licht ,s-nachts wat een rare gewaarwording blijft, in principe heb je er geen last van alleen als je wakker word in de nacht is het een beetje moeilijk schatten hoe laat het precies is. Verder geeft het geen problemen.

Zon onder 21:45 en zon op 04:19

Max 11 min 8

Morgen een drukke dag, de 53 ste verjaardag van Ruud 😍 en een pittige rit van 502 km die ons qua rijtijd 7 uur en 13 minuten gaat kosten

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wilma Kolstein:
    13 augustus 2018
    Ondanks de donkere (mooie) luchten toch weer mooie foto’s.
    Morgen lekker in de auto met de donuts 😂 weer een pittig stuk rijden. Zal ook vast weer mooie foto’s opleveren.
    Ja dat nachtlicht zal idd wel heel vreemd zijn, ben blij dat het hier dan toch donker wordt hoor.
    Fijne oudejaarsavond Ruud, laat de kurk maar vast knallen 🎉🎈🎉
  2. Tamira:
    13 augustus 2018
    De kurk laten knallen euh alcohol is hier niet te betalen, maar aan alles is gedacht, we knallen gewoon met Hertog Jan hihi en ik een aqua mineral 😉 . Jullie alvast gefeliciteerd met de bijna ook volwassen 🤣 Thomas, fijne verjaardag 😘
  3. Theo:
    13 augustus 2018
    Ik feliciteer je alvast met Ruud die morgen jarig is. Opnieuw mooie foto's van Noorwegen
    Mooie route en nu lekker in het hotel slapen.
  4. Wilma Kolstein:
    13 augustus 2018
    Hertog Jan kurk doet het ook wel toch!
    Dank je wel, ja 18 jaar pffft wat worden ze groot hé.
    Fijne avond en tot morgen maar weer, op naar een nieuwe mail.
  5. Eric en Grace Nieuwolt:
    14 augustus 2018
    35 jaar! Gefeliciteerd Bro.🎈
    We komen vanmiddag wel even langs op de poolcirkel een verjaardagstaartje eten. 😅