18-08-2018 Leira

18 augustus 2018 - Leira, Noorwegen

De laatste dag in een hytter vandaag.

De vakantie van 22 dagen zit er bijna op.

Vandaag heel rustig aan gedaan alleen vanmiddag nog een klein ritje in de omgeving gemaakt verder niets.

Morgen vertrekken we richting Oslo waar om19:30 uur onze boot vertrekt en dan maandagmorgen hopen we rond 07:30 uur aan de terugreis van ruim 900 km te beginnen, als we dan 's avonds weer in Wijk bij Duurstede aankomen dan hebben we ruim 8000 km gereden, dat is best een stuk maar iedere kilometer was het zeker waard.

1. Mariska:
    18 augustus 2018
    De bijna laaste mooie plaatjes van jullie reis. We hebben genoten van alles. Blij als jullie weer thuis zijn goede reis. Gr de overgoortjes😘
  2. René & Annemarie:
    19 augustus 2018
    Mooie foto's en we hebben genoten van jullie verslag over de vakantie.
    Goede reis terug naar Wijk!
  3. Wilma Kolstein:
    19 augustus 2018
    Nog een paar laatste foto’s van dat prachtige land.
    Het laatste stukje nog even genieten en dan de boot op en de laatste 900 kilometer is voor jullie een peuleschil toch 🙃
    Veilige terugreis gewenst en tot gauw 😘
  4. Tanja:
    19 augustus 2018
    Al met al weer een vakantie om met veel genoegen op terug te kijken.
  5. Checklist vakantie:
    6 september 2018
    Mooie foto's en een prachtig land! Voor de vakantie wel alles gecheckt of je alle spullen hebt mee genomen? checklistvakantie.nl voor beste tips!