19-08 en 20-08 Aan al het mooie komt een eind

20 augustus 2018 - Wijk bij Duurstede, Nederland

Zondagmorgen hebben we heerlijk rustig aan gedaan omdat het toch een lange terugreis is en een hang en wacht op de boot dag.

Tegen 11 uur zijn we richting Oslo gereden , reis van ongeveer 3 uur, onderweg hebben we Radio M geluisterd de wedstrijd van FC Utrecht.

Eenmaal aangekomen in Oslo was het echt een zondag alles was dicht, dus even snel lunchen bij de MC Donalds en wachten op de boot die om half 8 zou vertrekken

Eenmaal op de boot bleek de WiFi niet te werken vandaar nu bij thuiskomst pas het laatste reisverslag.

De bootreis is rustig verlopen en om half 8 legden we aan in Frederikshavn Denemarken, toen de auto is standje racen en met wat files in Duitsland ( goh zijn daar werkzaamheden dan ) hebben we in 11 uur de laatste kilometers gereden.

Bij thuiskomst stond de teller van de reis op ruim 8100 kilometers.

We zijn moe van al het reizen maar hebben er geen minuut spijt van het was echt de mooiste vakantie ooit.

1. Eric en Grace Nieuwolt:
    20 augustus 2018
    Welkom thuis van een lange mooie
    rondreis. Bedankt voor de uitgebreide reisverslagen. Echt heel leuk om met jullie mee te reizen. Rust lekker uit.
  2. Mariska:
    20 augustus 2018
    Welkom thuis we hebben genoten van alle fotosen verslagen.Nu lekker uitrusten en nagenieten van alles.
  3. Corry:
    20 augustus 2018
    Welkom thuis, aan alles komt een eind. Jullie hebben een fantastische reis gemaakt met mooie foto's, en zullen nog vaak terugdenken aan deze mooie vakantie. Groetjes en tot snel.
  4. Tanja:
    21 augustus 2018
    Aan al het moois komt een eind! Nu lekker thuis nagenieten van alle indrukken!
  5. Wilma Kolstein:
    21 augustus 2018
    Welkom thuis en vast lekker geslapen in je eigen bedje.
    Dank voor de mooie verslagen en prachtige foto’s, jullie kunnen terugkijken op een prachtige vakantie.
    Zie je snel weer Tamira. 👋👋👋
  6. Theo:
    21 augustus 2018
    Welkom thuis en nu laten jullie alle indrukken over de reis op jullie inwerken. Je zult dan beseffen dat dit een prachtige reis was die niet meer vergeten wordt. Ik heb in ieder geval genoten van de blogs en de foto's.
  7. Nicky:
    22 augustus 2018
    Welkom terug! Mooi dat jullie zo genoten hebben, daar is vakantie voor. Stoer om het een beetje anders te doen! Hopelijk ook een beetje uitgerust. Je moet er weer een jaar tegenaan. 😉 Prachtige foto's als herinnering. Tot de 30e. 😘