15-08-2018 Reis van Namsos naar Oppdal

15 augustus 2018 - Oppdal, Noorwegen

Vandaag hebben we rustig aan gedaan, lekker tot half negen blijven liggen en toen als laatste van een heerlijk ontbijt genoten in het hotel.

Om half elf zijn we toen vertrokken naar Oppdal waar we vorig jaar ook verbleven , het was een reis van 4,5 uur

Onderweg zijn we langs Trondheim gereden waar we vorig jaar naar toe zijn gegaan.

Op de camping aangekomen hebben we weer lekker rustig aan gedaan, we zitten in hutje 13 , het is een rommelige camping maar wel gloednieuw sanitair.

En we hebben gezellig samen gekookt in de gezamenlijke ruimte met een gezin die we deze hele reis op iedere camping zien en waar we steeds gezellig mee koffie drinken en kletsen.

De meiden wilden graag frietjes dus die hebben we in de oven gemaakt, lekker met hamburgers en knakworsten en sla

Morgen gaan we de Atlantic Road rijden een 8 kilometer lange weg die je letterlijk door de Atlantische Oceaan laat rijden.

Zon onder 21:23 en Zon op 05:23 en ja het wordt sinds gisteren donker dat is echt wennen.

Max 18 en min 13

1. Theo:
    15 augustus 2018
    Morgen dus een reis waarvan een stuk door de Atlantische Oceaan. Dat zal roeien worden.
  2. Tamira:
    15 augustus 2018
    Dat hopen we niet 😂. Mocht het zo zijn doen we onze best
  3. Tanja:
    15 augustus 2018
    Je moet roeien met de riemen die je hebt (door de Atlantische Oceaan 😉)
  4. Wilma Kolstein:
    16 augustus 2018
    Dat lijkt me een hele vreemde gewaarwording rijden door de atlantische oceaan. Enne staan er nog wel steeds 2 varkentjes na jullie hamburgers?? 😂😂😂
    Ben benieuwd naar de foto’s morgen.
  5. Tamira:
    16 augustus 2018
    We gaan het zien Wilma zijn ook heel benieuwd. Het is een stuk rijden maar het schijnt spectaculair te zijn
  6. Mariska:
    16 augustus 2018
    Heel veel succes op jullie trip door de oceaan gr 😘 brengt weer vele mooie plaatjes op weet ik zeker
  7. Nicky:
    16 augustus 2018
    Gezellig dat er een gezin is dat dezelfde route rijdt.
    Mooie foto's weer! Blijven jullie hier weer wat langer of ook gelijk weer door?
  8. Tamira:
    16 augustus 2018
    Wij blijven hier in Oppdal 2 dagen en dan nog 2 dagen naar Leira, zondag Oslo wachten op de boot en dan maandag de terugreis van 9 uur