14-08-2018 De verjaardag van Ruud en de reis van Fauske naar Namsos

14 augustus 2018 - Namsos, Noorwegen

Zo vandaag hadden we de “ langste “ reis voor de boeg van Fauske naar Namsos 503 km door bergen we hebben er 8 uur over gedaan, wel lekker om de beurt rijden.

Vanmorgen hebben we natuurlijk eerst Ruud gefeliciteerd en gezongen daarna hebben we ontbeten, we sliepen in een nogal gedateerd hotel.

Na het ontbijt zijn we vertrokken voor onze autorit door weer een prachtig gebied van Noorwegen ook zijn we de poolcirkel weer gepasseerd en nu zijn we heel benieuwd of het vannacht wel donker zal zijn.

Het was een prachtige maar vermoeiende rit, we hebben lekker gegeten in het hotel en morgenochtend na het ontbijt rijden we door naar Oppdal een plaats waar we vorig jaar al 4 dagen zijn geweest.

Zon onder 21:34 Zon op 05:01. ( ben benieuwd )

Max 16 en min 7

1. Corry:
    14 augustus 2018
    Hallo vakantiegangers, ik zie een lekker verjaardagsmenu en een mooie hotelkamer. De foto's zijn
    prachtig en jullie hebben een lekkere temperatuur om te reizen en dingen te ondernemen. Kortom ik zie dat jullie genieten. Mooi zo. Nog een fijne verjaardag Ruud en nog veel plezier. Groetjes Cory.
  2. Theo:
    14 augustus 2018
    Nogmaals de felicitaties aan mijn schoonzoon
    Noorwegen blijft een prachtig land met mooie vergezichten meren en dieren. En dat alles met nog een week te gaan. Gebruik die tijd.
  3. Mariska:
    14 augustus 2018
    Lang zal hij leven lang zal hij leven in de gloria hieper de piep hoera 53 keer. Zeker een hele mooie reis leuk dat we zo mogen mee genieten van de super fotos en verhalen. Nog een week genieten toppers. 😘
  4. Wilma Kolstein:
    14 augustus 2018
    Alweer prachtige foto’s en een lekker ontbijtje.
    Weer een prachtige route gereden zeg.
    Het weer zag er iets beter uit geloof ik, nu nog een beetje meer zon erbij.
    Geniet maar weer lekker van de volgende trip.
    Tot morgen 👋👋👋
  5. Tanja:
    15 augustus 2018
    Niks gedateerd hotel, prima hotel zo te zien. Bekijk diner ook. Lekkere verjaardag dus.....
  6. Tamira:
    16 augustus 2018
    Van het gedateerde hotel hebben we maar geen foto's gemaakt. Deze foto's zijn van het laatste hotel en die was super 😉