12-08-2018 Walvissafari die niet doorging 😢

12 augustus 2018 - Gullesfjord, Noorwegen

Dit had een van de hoogtepunten van onze vakantie moeten worden, de walvissafari maar nu net nu we hier in het mooiste stukje volgens de Lonely Planet de Lofoten zijn, regent het aan een stuk door en staat er een flinke wind.

Vanmorgen met de mensen van de walvissafari gebeld en alles was gecanceld , dat was flink balen, nadat we er een beetje overheen waren zijn we nog een stuk door de Lofoten gaan rijden maar ook die zien er als het regent een stuk minder mooi uit.

Dan maar weer terug in onze riante hut en morgen fris en fruitig door naar de volgende plek, een hotel in Fauske.

Om daar te komen mogen we met de veerpont ongeveer een uur varen en daar kijken we naar uit

Zon onder 22:02 en op 04:00

Max 11 en min 8 en de hele dag zeikregen

1. Mariska:
    12 augustus 2018
    Jammer van de walvissen maar toch mooie plaatjes 😘
  2. Theo:
    12 augustus 2018
    Pech met de walvisjes. Maar de rest is mooi en er komt nog veel.moois
  3. Tanja:
    12 augustus 2018
    Balen balen, maar wel begrijpelijk. Vooral als je er zo naar uit hebt gekeken is het balen. Dan maar verheugen op de boottocht en het overheerlijke hotel met lekker ontbijt weer waarschijnlijk.
  4. Nicky:
    12 augustus 2018
    Je ziet aan de foto's dat het een prachtig gebied is. Hier zijn we nu blij met de regen die valt, maar bij jullie is dat met 11 graden behoorlijk koud. Dat de walvissafari niet doorgaat is super balen. Je gaat niet zo snel weer terug dus dat is nu of nooit en dan is nooit behoorlijk zuur.
    Ik ken het gevoel. 5 uur in de rij staan voor de Eifeltoren in de volle zon en dan eindelijk boven dikke mist, geen zicht.
    Hopelijk morgen weer mooi weer. En wacht jullie nog een verrassing. Tot de volgende post!
  5. Tamira:
    12 augustus 2018
    We gaan ook zeker nog een heerlijke week tegemoet , maar wat gaan 22 dagen vakantie snel als je zoveel te zien hebt, als het weer mee zit gaan we als we in Oppdal zijn vrijdag waarschijnlijk de Atlantic Roda rijden , we moeten er dan wel zes uur extra voor rijden maar het schijnt heel spectaculair te zijn, en ach we zitten al op de 5000 km daar kunnen er best nog een paar extra bij 😂
  6. Wilma Kolstein:
    13 augustus 2018
    Ondanks de regen toch hele mooie foto’s van een prachtig land.
    Heel erg jammer van de walvis-safari, maar wie weet wat er nog komen gaat.
    Net zoals Nicky zegt, kennen wij ook dat gevoel, in Zwitserland naar de Aletsch gletsjer ligt hij compleet in de mist en wolken en staan we daar naar beneden te turen zo van daar moet de gletsjer ergens liggen, echt balen. Ik voel met jullie mee.
    Maar op naar een nieuwe dag en nieuwe belevenissen.