05-08-2018 Rovaniemi Finland naar Skoganvarre Noorwegen

5 augustus 2018 - Skoganvarre, Noorwegen

Vandaag verlaten we Finland voor Noorwegen waar we de rest van de vakantie verblijven.

Na een stevig en heerlijk ontbijt vertrokken we vanmorgen voor een reis van bijna 6 uur naar Noorwegen.

Onderweg hebben we zoveel rendieren gezien dat het haast normaal werd, ze zitten vaak in de berm maar lopen ook gewoon op de weg, meestal zie je al van ver af staan dus kan je er rustig langs rijden, soms staan ze ineens na een bocht en moet je flink remmen, maar het blijft bijzonder ze zo te zien.

Verder hebben we flink doorgereden omdat we gisteren ook al veel hadden gereden en we dat nu even zat zijn, gelukkig zijn we de komende dagen of twee dagen op een camping of zitten we in een hotel, dus in een rustig reis tempo.

De camping waar we nu zitten is echt een doorreis camping, dus snel slapen en morgen naar de Noordkaap camping.

Zon onder 22:24 , Zon op 02:25 ( het blijft sinds drie dagen de hele nacht licht wat een rare gewaarwording is )

Max temp 16 minimaal 8. ( koud hé )

1. Theo:
    5 augustus 2018
    Blijft een bijzondere reis. Op naar de noordkaap.
  2. Wilma Kolstein:
    6 augustus 2018
    Wederom prachtige foto’s, wat een belevenis zeg met die rendieren zomaar loslopend op of naast de weg. Wat zou ik graag stiekem bij jullie in de auto gezeten hebben.
    Vreemd hoor dat het maar een paar uur schemerig is en dan alweer licht. En ja best koud daar bij jullie 😓😓😓. Slaap lekker en op naar de Noordkaap, ben nu alweer nieuwsgierig naar de volgende foto’s.
    Tot later 👋👋👋