06-08-2018 Skoganvarre naar de Noordkaap

6 augustus 2018 - Nordkapp, Noorwegen

Vandaag hebben we dan eindelijk de Noordkaap bereikt, we hebben besloten om gelijk vandaag te gaan omdat de weersverwachting voor morgen regen is en we natuurlijk wel droog de Noordkaap wilden bezoeken

Na een reis van 3 uur door een prachtige omgeving met rendieren en vossen, prachtige fjorden en uitzichten om van te genieten kwamen we aan op de Noordkaap, we praten maar niet over de entree prijs want die is echt belachelijk maar als je er bent wil je het ook gezien hebben

En we zijn er geweest die kunnen we van onze bucketlist afstrepen.

We hebben alles bezocht wat er was, de monumenten de musea de giftshop en we hebben een certificaat ( kost natuurlijk geld 🤣) maar het was echt de moeite waard en het is toch speciaal dat we op het Noordelijkste punt van Europa zijn geweest en slapen in de meest Noordelijke stad Honnigsvag, waar we de rendieren vanuit ons raam kunnen zien lopen

Zon onder 22:47 en zon op 01:57

Max 9 graden en min 7 graden

1. Mariska:
    6 augustus 2018
    Beter kou dan regen op de noord kaap idd weer iets van jullie lijst afgestreept. Het blijft mooi om het van afstand mee te mogen maken mooie fotos super verhalen. Veel plezier nog 😘
  2. Tamira:
    6 augustus 2018
    Ja dat vonden wij ook, regen is zo niet leuk als je iets wilt bezoeken dus dan maar vandaag , leuk te lezen dat je de blog leuk vind 😘
  3. Tanja:
    6 augustus 2018
    Blijft heel bijzonder allemaal en als ik het zo lees, meer dan de moeite waard.
  4. Wilma Kolstein:
    7 augustus 2018
    Prachtig verhaal weer en mooie foto’s, menigéén had graag met jullie willen ruilen denk ik. Sowieso voor de prachtige omgeving maar zeker ook even de kou voelen. We weten hier niet meer hoe dat is.
    Zoals ik vanmorgen al zei: stuur maar een beetje hierheen.
    Mooi om dit alles weer te lezen en wacht weer op het volgende verslag.
    Slaap lekker. 😘
  5. Eric en Grace Nieuwolt:
    7 augustus 2018
    Met recht een hoogtepunt, (ook in de portemonnee helaas) Het is echt geslaagd hoe wij met jullie mee kunnen genieten van deze mooie reis. Thanx.