04-08-2018 Reis van Slagnas Zweden naar Rovaniemi Finland

4 augustus 2018 - Rovaniemi, Finland

Vandaag hebben we Zweden achter ons gelaten en zijn we voor het eerst in Finland, het landschap is te vergelijken met Zweden.

Onderweg hebben we rendieren gespot, eerst eentje die we natuurlijk op de foto hebben gezet en daarna nog een heleboel meer wat toch best bijzonder is om zo langs de weg te zien.

Verder was de reis niet echt bijzonder.

Eenmaal aangekomen in Rovaniemi zijn we natuurlijk wel even bij de kerstman op bezoek geweest en hebben we ons wensenlijstje doorgegeven , jammer genoeg kon hij ons niets garanderen.

Morgen gaan we verder naar Noorwegen.

Zon op 04:10 zon onder 22:34.

Max temperatuur 22 minimale temperatuur 13

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilma Kolstein:
    5 augustus 2018
    Jammer dat dit stukje reis wat minder is dan.
    Maar wie weet wat voor moois jullie nog allemaal te zien krijgen.
    Tot het volgende reisverhaal. 👋👋👋
  2. Tamira:
    5 augustus 2018
    De reis was minder de rest is prachtig hoor!!
  3. Tanja:
    5 augustus 2018
    Op naar het volgende mooie landschap en land..... Noorwegen! Benieuwd naar het volgende verslag!
  4. Nicky:
    Goedemorgen. Beetje geslapen?
    Rendieren zijn natuurlijk prachtig om te zien. Je moet nog tot december wachten om te zien of je wensen uitkomen.
    Fijne dag!
  5. Tamira:
    5 augustus 2018
    We hebben redelijk geslapen, maar dat het de hele nacht licht blijft is een rare gewaarwording .
  6. Eric en Grace Nieuwolt:
    6 augustus 2018
    Hilarisch die kerstman. Heeft Ruud nog zijn naamgenoot ontmoet? Rudy, het rendier met de rode neus? Die moet daar ook nog ergens rondlopen.
  7. Tamira:
    6 augustus 2018
    Ruud ontmoet iedere dag zijn naamgenoot echt zoveel rendieren gezien zo mooi. Zelfs nu vanuit het raam van onze Stuga zijn ze in de verte te zien