11-08-2018 Reis van Tromsø naar Gullesfjord

11 augustus 2018 - Gullesfjordbotn, Noorwegen

Vandaag zijn we op tijd vertrokken voor een reis van 4 uur en 45 minuten naar de volgende camping die zich bevind in de Lofoten een prachtig gebied in Noorwegen

De camping bevind zich in Gullesfjord

Onderweg hebben we natuurlijk weer genoten van alles wat dit land mooi maakt en dan vooral de fjorden.

Op de camping aangekomen hebben we om een upgrade gevraagd voor ons verblijf na een aantal dagen in een hut zonder wc, water en douche wilde we nu luxe, t kost wat maar voor twee dagen hebben we nu wel drie kamers en eigen douche en toilet, o wat zijn we toch vreselijk verwend, maar het regent hier flink ( al is het nu ineens onverwachts weer droog ) en we hadden geen zin in zeiknat regenen voor en wc bezoek.

En nu goed slapen en lekker douchen en dan hopen dat morgen de walvissafari doorgaat dan hebben we morgen hopelijk spectaculaire foto,s

Zon onder 22:07 en zon op 03:55 ( we zitten nog boven de poolcirkel dus t wordt nog steeds niet donker )

Max 18 ? En min 12. Vochtigheid 92%

1. Theo:
    11 augustus 2018
    Het landschap met die fjorden het blijft mooi om te zien en hopelijk morgen walvissen kijken.
  2. Tamira:
    11 augustus 2018
    Ja die walvissen hopen wij ook te zien, en die Fjorden 😍
  3. Mariska:
    11 augustus 2018
    Idd super mooi en wij willen graag fotos met walvissen zien
  4. Wilma Kolstein:
    12 augustus 2018
    Mooie foto’s weer.
    Hoop voor jullue dat de safari doorgaat enook op foto’s met walvissen morgen.