09-08-2018 De reis van Alta naar Tromsø

9 augustus 2018 - Tromsø, Noorwegen

Vandaag begonnen we na een echt heerlijk ontbijt ( niet normaal wat ze allemaal hadden van nespressokoffie tot vers fruit, gebakken en gekookt ei tot omelet en bacon en zelfs paprika en bonen ) vertrokken we in de stromende regen naar Tromsø.

We baalden want het zou een mooie reis van bijna zes uur worden met een veerdienst, maar tot ons grote geluk klaarde het snel op en hebben we het droog gehouden tot na de veerdienst van Olderdalen naar Lyngseidet. En omdat het regende  besloten we i.p.v. de volgende veerdienst een kleine omweg te maken die een uur langer zou duren.

En wat hebben we genoten onderweg, de foto,s laten niet goed zien hoe mooi het onderweg was je wordt er gewoon heerlijk rustig van

Dit was ook een mooie route en om half vier kwamen we aan op de camping, de hut is niet je van het, erg oud en hij staat scheef wat raar bewegen is, maar we vermaken ons er wel, de oude wc,s zijn in de buurt deze voldoen best .

Morgen gaan we Tromsø ontdekken wat het Parijs van het noorden wordt genoemd, we zijn benieuwd .

Zon op 03:16 Zon onder 22:20

Max 13 en min 8

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Theo:
    9 augustus 2018
    Zoals ik al op Facebook zei het is een prachtig land. Wel duur maar prachtige uitzichten
  2. Wilma Kolstein:
    10 augustus 2018
    Ik sluit me bij je vader aan, echt prachtige foto’s.
    Ik kan zo al goed zien hoe mooi dat land miet zijn.
    Ben benieuwd naar de volgende foto’s.