07-08-2018 Dagje Nordkapp

7 augustus 2018 - Nordkapp, Noorwegen

Vandaag een dagje rust .

Vanmorgen zijn we lekker wat langer blijven liggen, mag ook wel want na morgen hebben we twee lange reisdagen dus even rustig aan.

Natuurlijk zijn we nog een keer naar de Nordkapp geweest , kaartje was 24 uur geldig en daar moet je dan maar gewoon gebruik van maken, we zijn tenslotte niet van plan om nog een keer deze kant op te gaan.

Wel hebben we alle plaatsen bezocht die die eiland Magerøya rijk is , te weten Gjesvær waar een vogelkolonie is, Honningsvåg waar we vlakbij verblijven en Skarsvåg het meest Noordelijkste vissersdorpje.

Het waait vandaag verschrikkelijk hard en de voorspelde regen valt gelukkig mee

Morgen gaan we op weg naar Alta en verblijven we in Thon Alta hotel, lekker douchen op deze locatie vragen ze 50 cent voor 2 minuten warm water

Zon onder 22:34 en zon op 02:08 Max 11 en min 9 ( het is niet boven de 9 graden geweest vandaag )

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilma Kolstein:
    7 augustus 2018
    Prachtige foto’s weer. Die donkere lucht heeft ook wel wat hoor, heerlijk even uitwaaien. Zag ik nou nog een 3e trol op een foto 😂😂😂 oh nee sorry het is Ruud.
    Dat wordt snel inzepen en dan gauw afspoelen, 2 minuten is zo om hoor 🤣🤣
    Ga ik hier ook invoeren, 1 euro voor 5 minuten, goede tip 👍🏼
    Lekker even rust nemen, tenslotte is het óók vakantie.
    Tot morgen maar weer. 👋👋👋
  2. Tanja:
    Goed plan die 50 cent per 2
  3. Tanja:
    8 augustus 2018
    Opnieuw, had last van dikke vingers 🤨 Ik wilde zeggen, goed plan die 50 cent per 2 minuten 🤪. Denk dat ik thuis rijk wordt. Hoe lang is de reis straks?
  4. Tamira:
    8 augustus 2018
    De reis naar Alta is 3 uur daarna naar Tromso die duurt iets langer dan vijf uur en heeft twee x een veerdienst dus die kan langer duren